Måndag

Hej allesammans! Idag hade vi nationellt prov i skolan. Det var läsförståelse...igen!
Min grupp hade hemkunskap idag, vi gjorde nån fiskgratäng med potatis.
Den blev faktiskt ganska god. I lördags var jag hemma hos becka . Vi spelade tv-spel.
Det var jättekul. När vi skulle åka ner till tempo så skullr vi ta sperkcykeln. Och det första jag gjorde var att ramla.
Hahha. Rebecka sa att jag såg jätterolig ut. Ni behöver inte oroa er det gick bra som tur är.
På söndagen var jag hemma hos Josefin R . Vi pysslade lite och sen så spelade vi spore. Det var första gången jag spelade spore . Jag tyckte det var jättekul, ska köpa det när jag får tid... Imorgon har vi läxförhör i biologin .
Jag har bara läst en gång och det var idag. Jag hade glömt bort att vi skulle ha läxförhör.
Nu måste jag sluta för jag ska åka till konståkningen snart.

Hejdå!
/ Josefin<3

Kommentarer

Kommentera här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser den)

Vad heter din blogg?

Din kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback
RSS 2.0