JAAAG VAAAANNNN!!!!

Ja rubriken säger allt, spelade en golftävling idag och VANN, WEEHOOO!! Så otroooligt glad just nu! :D
Jag spelade en tävling för några veckor sen och kvalade in till denna som är en nivå högre och nu kvalade jag in till nästa nivå. Och det är riks och det är över hela sverige, så då kommer det tjejer från hela sverige upp till 21år och tävlar! Fattar ni vad stort!!? :D
Och när jag kommer in så är jag på delad första plats med en annan tjej så vi får spela särspel! Alltså att vi två spelar ett hål och den som får bäst resultat på det hålet vinner, och då vann jag!! :D
Jag vann en fiin pokal, en rosa piké från Lyle&Scott, 500kr i presentkort, två paket bollar!
JIIIPPPIIEEE!! :D

Kommentarer
Mamma

Super-grattis!!!!:-):-):-):love::love:

Särskilt iskallt att göra en birdie på särspelet! Åh vad roligt! Puss & kram Ma:love:

2011-06-22 @ 21:25:35

Kommentera här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser den)

Vad heter din blogg?

Din kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback
RSS 2.0