SPRUNGIT

Godmorgon! Nu har jag precis kommit hem från en joggingtur med Rebecka! Visst är vi hurtiga som går upp tidigt på lovet och springer?! Även fast vi inte har bäst kondis och orkar springa så jättelänge... haha men vi jogga och powerwalka en liten bit iallafall! ;)

Senare idag ska jag spela golf, jag har nämligen tävling på den banan imorgon så då är det bra att ha spelat den en gång innnan för att veta hur den ser ut!

sitter på pappas dator för min är hemma hos mamma så ni får en gammal bild på Sara i Portugal som jag redan har lagt upp en gång!

Kommentarer
Isabelle

fin blogg! var gärna med i dagens blogg:)

2011-06-21 @ 15:45:22
URL: http://lutenn.blogg.se/

Kommentera här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser den)

Vad heter din blogg?

Din kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback
RSS 2.0