ANNIKA CUP

Hej! Anledningen till att jag inte har bloggat är att jag har varit på Annika Cup! Det är en tävling/träningsläger för de 12 bästa tjejerna i Sverige 13-16 år! Vi delades in i två lag, det röda o det blåa laget, jag kom i blå laget.
Första dagen tränade vi hela dan med Annika Sörenstam! Och för er som inte vet vem hon är så var hon världens bästa kvinliga golfspelare, men nu har hon alltså lagt av och tävlat och gör sånna här grejer istället!

Vi fick bo på hotell i de stora sviterna! :D Sen andra dagen var det tävling mellan blåa och röda laget, man spelade två matcher var, och jag vann båda mina :D men tyvär så förlorade vårat lag.

Och så fick vi jättemycket saker! En bag, mössa, tröja, jacka, bollar, puttingredskap och ett litet kit från Annikas academy! :D Så alla fick likadana saker förutom att det blåa laget fick i andra färger än i röda laget.
hela härliga gänget!

träning med Annika
ute på banan
annika visade lite olika slag


↑ vi tog säkert hundra olika gruppbilder!

↑ Annikas jättesöta dotter!

↑ TV och radio-inspelning

↑ bagarna, vi i det blåa laget hade de gula och de röda hade de svarta!

Det kommer nog fler bilder snart för det var massa som fotade hela tiden under dagarna så de skulle lägga upp de på hemsidan om några dar.
De här bilderna är från Annikas blogg!

Kommentarer
Mamma

Åh vad jag är glad att du fick uppleva detta Josefin! Jag är så stolt över dig. Grattis och fortsatt lycka till med golfen! Kram Ma:love::-)

2011-09-17 @ 14:51:25

Kommentera här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser den)

Vad heter din blogg?

Din kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback
RSS 2.0