BARCELONA

Hejsan! Idag var det en väldigt seg dag i skolan minst sagt! Böjade kl8 med idrott med militär-pia och gick i skolan heeela dagen ända till kl4. Sen gick jag hem till Sara och var en liten stund med henne och Alexandra tills vi gick till golfen.

Men nu hade jag tänkt att lägga upp lite bilder från Barcelona! För er som inte vet så var jag i Barcelona förra veckan med min mamma! Vi hade det verkligen jättebra! Shoppade, turistade och solade! Tyvär så hade jag inte med kameran när vi shoppade och så, så det är mest bilder från när vi turistade lite.

↑ Vi tog en tur med en turistbuss runt i Barcelona! hihi

↑ Det var seriöst mer mopeder/motorcyklar än bilar i Barcelona!




↑ en underbar strand låg precis vid stan!

↑ vi åkte upp hööögt upp på ett berg med fantastisk utsikt! Så man såg hela staden, och jag lovar det var mycket mäktigare i verkligheten!

Kommentarer
Sofia - Uddevallas största modeblogg!

allt bra? :)

2011-09-13 @ 13:17:12
URL: http://smnmode.blogg.se/
Ena

Var på exakt samma ställen som du var på, åkte på samma ställe också. Det var med dem där bussarna, haha! Hoppas allt är bra, btw du är jättesöt i tandställning! :D <3

2011-09-19 @ 17:51:18
URL: http://juststyle.blogg.se/

Kommentera här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser den)

Vad heter din blogg?

Din kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback
RSS 2.0