DAGEN

Hej igen! Idag var det verkligen en ovanligt seg dag i skolan, verkligen alla lektioner kändes som hundra år! Men efter skolan var jag med Hedda! Och det var ialfall mycket roligare, vi kollade på gamla Wild Kids klipp haha så jäkla bra, skrattade, pratade massor och hade det allmänt mys!

Tänkte för omväxlingens skull lägga upp en liten dagens outfit! Brukar inte göra det men nu när jag ändå hade bild på den så kan jag lika gärna visa er!
♥tröja: Gant
♥väst: Barcelona
♥sjal: Massimo Dutti
♥väska: Barcelona
♥byxor: Massimo Dutti(Barcelona)
♥skor: Barcelona

Kommentarer

Kommentera här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser den)

Vad heter din blogg?

Din kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback
RSS 2.0