HOLLISTER MED SARA

Heej! Hur mår ni? Själv är jag bara så himla glad idag! Vet inte riktigt varför men bara är jättelycklig! :D Kanske för att vi har studiedag dag.. vem vet?
Men iallfall så var jag och Sara på Hollister häromdan och vi tog med kameran så det blev en heeel del bilder!
Så jag tänkte visa er några bara för att jag är så snäll ( och för att Sara ville se dem! haha)
↑ älskar min nya mössa! Och den här bilden för den delen! haha

↑ du är fin min vän!

jag lekte lite modell på bussen! haha..

↑ fast sen spårade modellandet ur lite... hehe.. men erkänn att jag är snygg!?

↑ Sara var överlycklig över att man fick gratis Wasa-knäcke! haha

↑ efter shoppingen fikade vi lite i Täby Centrum

↑ snyggingen!


↑ Sara fotade lite på perongen, resultatet blev väl..sådär... haha

↑ jag vet att jag är cool, det bara är så

↑ Sara: "om jag var skomodell så skulle jag stå ungefär såhär!" HAHAHAHAAHAH HÖLL PÅ ATT KISSA PÅ MIG!

↑ roslagsbanan


↑ modell: mitt nya jobb?! haha...


↑ vaddå onormala?

↑ Sara måste ju få leka lite modell också! Och hon är en mycket snygg sådan! ♥


↑ tha' roslagsbanaaaa!

↑ Sara kommer döda mig för att jag lägger upp den här bilden men hahahahhahaha asså kan inte sluta garva åt den! hahaha

↑ PONNYAKUTEEEEN!! hahahah! (internskämt)

pjuh, det var inte lite bilder! haha hoppas du är nöjd nu Sara!
Och juste det jag köpte kan jag lägga upp lite senare när jag har fotat det! puss!

Kommentarer
Isabella

haha vad myysigt! Jaa lägg upp det du köpte! :love:

2011-09-26 @ 18:49:39
URL: http://itisissa.blogg.se/
FRIDA

Vad har du för kamera? :-)

2011-11-17 @ 14:24:15
URL: http://frejdans.blogg.se/

Kommentera här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser den)

Vad heter din blogg?

Din kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback
RSS 2.0