TANDSTÄLLNING!

Hejsan! Som de flesta av er kanske redan har sett så under tiden jag inte bloggade så har jag fått tandställning!!
Anledningen var att jag hade en glugg mellan framtänderna och några andra och så var det några som satt lite snett, vet inte exakt vad som ska fixas haha!
inte direkt vackraste bilden jag har sett haha! Men man ser tandställningen bra! Och juste om ni undrar varför det är färgpluppar på tandställninen så vet jag faktiskt inte varför men de skulle försvinna efter ett tag!

Kommentarer
daphna

guullleeeee

2011-09-14 @ 20:24:23
URL: http://daphna.blogg.se/

Kommentera här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser den)

Vad heter din blogg?

Din kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback
RSS 2.0