Dålig uppdatering!

Dålig uppdatering jag vet men det är mycket nu när skolan har börjat och så.
Iallafall i lördags var jag och mamma på hundutställning. Det var jätteroligt och gulligt!
Det var ungefär 3000 hundar som skulle ställas ut !!!!!!!

På söndagen var det konståkning. Och jag hade inte åkt konståkning på ungefär 4 månader! Plus att jag hade nya skridskor så det kändes jätte konstigt att åka. Men jag klarade mig 1 ½ timma utan att gör mig allt för illa haha!

Bilder från hundutställningen:


 Gullig Chihuahua!


Hårboll!!




Björn hundar?!


Hihi! gulliga hundar som ser ut som får!


Världens tyngsta hund............


....han sa att den vägde 110 kilo!!!!!!!!!!!!!!

Det var den största hunden jag någonsin sett. Jag vet inte vad rasen heter men det är iallafall världens tyngsta hund!

Kram Josefin  ♥


Kommentarer
Mamma

Hej Josefin! Världens tyngsta hund är av rasen Mastiff. Den var verkligen imponerande! Kram Mamma

2009-08-26 @ 16:35:16

Kommentera här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser den)

Vad heter din blogg?

Din kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback
RSS 2.0