Panik!

Hej! idag var det en vanlig dag i skolan.. På lunchrasten gick jag hem till mamma och hämtade mitt nya kodlås.
Sen när skolan var slut och jag skulle hem funkar inte min kod!! AAhhh det var verkligen jättejobbigt!! Jag satt där i typ en halvtimme och tillslut fick jag upp det! Puh! Det hade varit ganska jobbigt annars..


Idag är det väldigt kallt och frost ute. Så jag är väldigt sugen på att gå ut och fota, för det är så himla fint med frost! Men det är redan mörkt ute *suck*. Och jag ska snart till konståkningen. Så det får bli nån annan gång. 
....Kanske imorgon??..... 


Kram Josefin  ♥

Kommentarer

Kommentera här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser den)

Vad heter din blogg?

Din kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback
RSS 2.0