Pepparkakshus!

Heej! Idag sov jag över hos Rebecka! ♥ vi bakade pepparkakshus och pepparkakor! Vi gjorde varsitt hus och mitt blev väl sådär snyggt.... haha men Rebeckas blev ursnyggt!!

Idag åkte jag Rebecka och Freja till stan. Men precis när vi kom dit började jag må J Ä T T E illa!! Så jag ringde pappa så fick han komma och hämta mig. När jag kom hem gick jag och la mig och sov i 1½ timma. Sköööönt! Så nu mår jag mycket bättre!! 


Jag lägger upp bilderna på pepparkakshusen lite senare för jag orkar inte göra det nu.....

Kram Josefin  ♥

 


Kommentarer
Susanne

Då får du hålla ögonen öppna när tävlingarna drar igång!



Ska bli kul att se pepparkakshuset sen!



Kram

Susanne

2009-12-05 @ 17:26:12
URL: http://snyggastdesign.blogg.se/

Kommentera här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser den)

Vad heter din blogg?

Din kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback
RSS 2.0