Lördag

Hej! Nu är datorn fixad så nu kan jag använda den.Jippie! Idag var jag och mamma på mordena museét. Det var faktiskt kul även fast man inte kan tro det. Det var en tipspromenad som jag och mamma gick. Det gkorde det hela mycket roligare. På sportlovet ska jag åka till mormor. Jag ska åka med flyg ensam. Det är första gången jag åker flyg ensam så det ska bli spännande. På torsdag åker alla femmor till romme och åker skidor. Det ska bli jätteroligt!
Nu ska jag och mamma ge melodifestivalen en chans. Jag gillar inte chlager så mycket så vi får väl se vad jag tycker.


Hejdå och ha det bra!
/Josefin
                                           

Kommentarer

Kommentera här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser den)

Vad heter din blogg?

Din kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback
RSS 2.0