Sportlov!!

Hej!   Nu har jag sportlov!!!!!!!!!!!  Imorgon ska jag flyga till göteborg till mormor. 
 Det ska bli väldigt roligt. Idag var det ingen god mat i skolan (som vanligt) . Eftersom jag ska vara hos mormor nästan hela veckan kan jag inte skriva nåt på länge för mormor har ingen dator.
På tisdag är det semmeldagen och min pappas födelsedag. Men jag gillar inte mandelmassa och inte grädde
så det blir det inte så mycket semla kvar bara brödet.
På idrotten idag åkte vi skridskor det var kul men kallt om tårna!


Nej nu måste jag ta mig nåt att äta!

Puss och kram och ha ett bra sportlov 
/Josefin!  <3

Kommentarer
Emilia

Va kul:)

2009-02-20 @ 17:57:59

Kommentera här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser den)

Vad heter din blogg?

Din kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback
RSS 2.0