Tisdag

Hej! Idag hade vi studiedag. ÅÅ vad skönt det var att sova ut och vara hemma hela dan.
Jag var med Rebecka hela dan (www.becksannn.blogg.se). vi gjorde spargrisar . Eller Rebecka gjorde en pinata
men det är samma sak bara att man använder de till olika saker. Det var jätteroligt!
Man tog en balong (och blåste upp den) och så rev man tidningar i små bitar och klistra på de med tapetklister.
OBS! Väldigt kladdigt!  
Man måste göra minst 4 lager för att det ska hålla. Sen måste man låta det torka i 4 dygn innan man kan spränga ballongen och måla den.
Igår laddade jag ner musik till romme resan på torsdag.
Titta vad stökigt det blev när jag och Rebecka pysslade!!
Titta vad stökigt det blev när jag och Rebecka pysslade!!!

Kommentarer

Kommentera här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser den)

Vad heter din blogg?

Din kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback
RSS 2.0