Tjenixen!

Hej allesammans! Idag hade jag golf i ladan. Jag höll på att frysa ihjäl, det var SÅ kallt, -3 grader.
Igår klippte min kompis Anna ( www.annathegirl.blogg.se ) lugg. Det blev jäääättesnygt.
Hoppas att alla förstår det för det blev väldigt lyckat.
Idag när jag kom hem efter golfen var jag alldelles stelfrusen så jag tog en lång varm dusch.
I början fick jag jätteont i tårna när jag spolade varmt vatten på de. Ajajaj!
Snart är det sportlov och det innebär att jag ska åka till mormor. Det ska bli jättekul!

Ha det gött allihopa!

Kramizz Josefin!

Kommentarer
Anna

tack tack :)

2009-02-19 @ 18:12:42
URL: http://annathegirl.blogg.se/

Kommentera här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser den)

Vad heter din blogg?

Din kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback
RSS 2.0