Allmänt

Hej! Idag fick vi makaronigratäng.bläää! Men imorgon är det iallafall pannkakor. Idag har jag utvecklingssamtal. Undra vad suzanne kommer att säga . hon ska visa våra historieprov.... och jag har fått jättedåligt på historieproven!
Imorgon kommer pappa hem! det betyder att jag får min kamera. Gud vad jag har saknat pappa!
Då kan vi börja möblera in i mitt rum. Jag och pappa har tapetserat (bild kommer snart) i mitt rum . Jag blev väldigt nöjd.
Vi har målat om i hallen också och så ska vi måla om i vardagsrummet!
Vi gör ju värsta extreme home mekover (stavning?) Nu ska jag göra nåt gott till mellis!

Kommentarer
Annathegirl

jag hatar också makaronipudding (bbbbbbbblllllllllääääääääääää vi syns imorgon

2009-01-28 @ 17:14:55
URL: http://annathegirl.blogg.se/
Daphna

HAHAH GULLEEEEE!!!!!!!!

2010-10-30 @ 10:01:19
URL: http://daphna.blogg.se/

Kommentera här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser den)

Vad heter din blogg?

Din kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback
RSS 2.0