Torsdag

Hej! idag var det en tråkig dag i skolan =(. Jag fick  en jättestor snöboll i ansiktet på rasten! Det gjorde ju inte direkt dagen bättre. Pannkakor till lunch. När vi femmor kom så var pannkakorna slut. Men som tur var fick jag laktos fria pannkakor.
Jag gick hem till Rebecka efter skolan. Vi la pussel, haha lite udda men väldigt kul. Iallafall när vi gör det ! haha.
Sen åkte jag konståkning. Det var väldigt kul vi lärde oss nåt nytt! Det går inte att förklara för om man inte åker konståkning kommer man inte fatta ett dugg.Pappas plan var hur försenat som helst, så ha kommer hem imorgon istället. På lördag ska jag till sydpoolen med William. Altså till äventyrsbadet. Det ska bli jättekul. Det var typ 4 år sen jag var där.

Kommentarer

Kommentera här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser den)

Vad heter din blogg?

Din kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback
RSS 2.0