Heej!

Hejsan allihoppa!  Idag har jag varit med världens underbaraste tjej : Rebecka ! <3 När jag skulle åka buss till henne spöregnade det och åskade. Och jag hade bara en klänning för mina andra kläder var hos pappa  .
Vi pysslade lite och spelade tv-spel sen blev det så varmt så vi gick ner till sticklingebadet och badade. När vi skulle sola så började det spöregna så vi var tvugna att gå hem igen. :(
Juste jag glömde berätta jag fick ett par gula shutter shades (stavning?) av Rebecka !!!  Hon är ju bara för gullig alltså!<3
Om ni vill se bilder från när vi var på stranden så får ni gå in på beckas blogg för det var hennes kamera : www.beckisch.blogg.se

Puss och Kram Josefin

P.S Jag lägger ut en bild på mina shutter shades imorgon eller så för jag orkar inte göra det nu. Haha! D.S

Kommentarer
rebcka

naaw du ä en undebar tjej jueh!! <3 <3 älskarej

2009-07-04 @ 10:27:07
rebcka

naaw du ä en undebar tjej jueh!! <3 <3 älskarej

2009-07-04 @ 10:27:07

Kommentera här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser den)

Vad heter din blogg?

Din kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback
RSS 2.0