Heeej!

Hej!  Idag är det måndag och vi bakade kladdkaka på hemkunskapen idag. Det var riktigt mums!!!
Vi är klara med vår dans så vi ska bara öva så att allt sitter till skolavslutningen. På tal om skolavslutning den är på torsdag nästa vecka!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Jag längtar jättemycket . Så det här är näst sista veckan i sticklinge skola någonsin. Det känns skönt och lite sorgligt.
I fredags var jag hor Rebecka heeela dan. Vi gjorde nån slags hinderbana som var jätterolig. Man skulle cykla med stövlar, plocka upp rabarber som ligger i vatten med bara munnen(det är svårare än vad man tror) och lite sånt.
Vi åt pannkakor till middag och ostbågar framför TVen. Jag var till klockan 11.
På lördag spelade jag,mamma och pappa golf. Vi spelade med en kille som hade två jättegulliga hundar med sig.
På söndagen tävlade jag i golf. Jag kom på tredje plats!!!
  

Ha det gott igelkott!
/Josefin ♥


Kommentarer
rebecka <3 <3 love sin bäzztiz

fått ny blogg beckisch.blogg.se

längtar efter dejj!!! <3 <3

2009-06-24 @ 12:45:46
URL: http://beckisch.blogg.se/

Kommentera här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser den)

Vad heter din blogg?

Din kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback
RSS 2.0