Ny bloggdesign!

Hej! Som ni kanske ser har jag en ny bloggdesign! Jag blev väldigt nöjd med den! hihi!
Idag fick vi reda på att två av de nya tjejerna (Tess och Louise) ska byta tillbaka till sin gamla skola igen. Och den tredje tjejen (Clara) har inte bestämt sig. Lite konstigt tycker jag. De byter skola när terminen redan har börjat sen går de i tre dar och sen byter tillbaka. Jaja de har säkert sina skäl.....

Imorgon ska vi ha matteprov!! Men jag känner mig ganska säker så det ska nog gå bra ;) Imorgon ska vi också till iForm. Hoppas vi får göra nåt skoj och att det inte blir allt för jobbigt. Fast vi har ju Pia....



Kram Josefin  ♥


Kommentarer
Mamma

Vilken fin ny design! Jag gillar nya namnet som är unikt - precis som du! Puss från Mamma i Bryssel

2009-11-03 @ 21:38:26

Kommentera här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser den)

Vad heter din blogg?

Din kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback
RSS 2.0