Skola

Idag har jag varit i skolan som vanligt... vi hade vårt första franskaprov. Det gick bra för mig jag kände mig säker på nästan allt.
Imorgon ska jag åka till farmor och farfar. Det ska bli kul för det var längesen jag träffade dem! Sen på söndag ska jag ha golftävling. Det kommer vara jääättekallt!!


Idag när jag loggade in på mitt konto på blogg.se blev jag jätteglad för jag hade fått ganska många kommentarer på inlägget där jag har tävlingen: Gissa Vem ( Jag publicerar inte de kommentarerna förrän tävlingen är avslutad) Det värmer ända in i hjärtat när det faktiskt är några som tar sig tid att läsa och kommentera min blogg!♥



Kram Josefin  ♥


Kommentarer
Pappa

Vilket fint hjärta! :)



PoK

2009-10-12 @ 17:36:38

Kommentera här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser den)

Vad heter din blogg?

Din kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback
RSS 2.0