Bloggpaus

Hej!! Jag är jätteledsen att jag inte har bloggat på vääldigt länge men jag har på sätt och vis tagit en bloggpaus. men nu är jag tillbaka igen och jag ska skriva så mycket jag bara kan!!


Igår tävlade jag i golf.. och det gick jättebra!! :)  Jag fick 45 poäng på 18 hål! För er som inte kan så mycket om golf så är det ganska bra!!
Men även fast jag spelade så bra så kom jag ändå på andra plats. Han som vann fick 46 poäng!! Irriterande!!
Jaja jag är jättenöjd med en andra plats iallafall!



Kram Josefin

Kommentarer
Mamma

Älsklingen min, 45 poäng är inte "ganska bra" - det är SUPERBRA!!! Kram Ma

2009-09-29 @ 22:05:48

Kommentera här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser den)

Vad heter din blogg?

Din kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback
RSS 2.0