Rubrik

Hejsan! Igår fyllde Rebecka år!!! <3 Jag sov över hos henne . På morgonen kom janne och henrik sjungandes med en tårta och massa presenter. Av mig fick hon örhängen. Sen skulle jag och Becka åka till panduro. Men det var en brand vid t-centralen så först stannade den vid gärdet och vi visste inte vad vi skulle ta oss till. Sen började den åka till karlaplan. Då gick vi upp till fältöversten och kolla. Sen gick vi hela vägen till panduro från karlaplan. 

På kvällen gick vi på bio: Sommaren med Göran. Den var väl ganska bra... Inte lika rolig som vi hade trott.


Kram Josefin  ♥ 

Kommentarer

Kommentera här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser den)

Vad heter din blogg?

Din kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback
RSS 2.0