Skräp

Heej nu har Rebecka precis gått hem och vi har haft det riktigt mysigt!! :D

Imorse skulle våran klass plocka skräp på Lidingö för att få in pengar till klasskassan, usch det var kallt och jobbigt! Men vår grupp fick iallafall ihop två säckar vilket blir 200 kr :)

Idag skulle jag egentligen gått på golflektion, men jag har gjort illa ryggen så jag kan inte svinga en golfklubba utan att det gör ont! :( Så jag ska till en naprapat imorgon. Så får vi hoppas att det blir bättre!


har bildbrist....

Kommentarer
iiissa♥

cool bild!



btw fråga gärna något i min första frågestund, de skulle va jättesnällt (: kram

2010-04-21 @ 20:04:39
URL: http://iiissasplace.blogg.se/

Kommentera här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser den)

Vad heter din blogg?

Din kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback
RSS 2.0