kors

Heej! Nu har jag kommit hem från stan med Rebecka. Det blev en snabbis för Rebecka var tvungen att åka hem. Jag hittade tyvär inte den där snygga ringen så jag köpte ingenting! Det är väl lika bra det så sparar jag mina pengar! 

Just nu sitter jag och kollar smycken från cocoo, tycker hon har så extremt snygga saker!! :O
Tillexempel ett sånt här kors, det är ju bara för snyggt att ha i ena örat!!


skulle gärna vilja ha ett men jag tycker det är lite segt att köpa ett örhänge för 195:- ......

Kommentarer
Lisa-Mari

Snyggt, men dyrt, haha! ;) <3333

2010-08-27 @ 20:21:52
URL: http://lisaamari.blogg.se/

Kommentera här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser den)

Vad heter din blogg?

Din kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback
RSS 2.0