dagarna i göteborg

Heej! När vi var i göteborg så var vi mest hemma hos mormor och bara myste! Men jag och mamma åkte en sväng in till nordstan och skulle kolla på mellandagsrean. Men det var så otroligt mycket folk att det knappt gick att komma in i affärerna! Så vi skippade det.

Vi gick istället in till en onepiece affär och jag prövade en! Hihi de var jättesköna och jag vill gärna ha en sån, men det fanns inga fina färger kvar.
Sen på kvällen så hade vi lite julklappsutdelning till mormor, jag fick även två saker:
pengar :)
jag fick också material o beskrivning till en stickad tomte av mormor. Så hon lärde mig att sticka för hon är typ proffs på det!
jag har kommit såhär långt än sålänge:

Kommentarer
daphna

Gud vad kul! Haha naaaajs med pengar! <33 loveu!

2010-12-29 @ 22:20:40
URL: http://daphna.blogg.se/

Kommentera här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser den)

Vad heter din blogg?

Din kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback
RSS 2.0