Kungsberget

Nu har jag kommit hem från kungsberget. Hela skolan var där på friluftsdag för att åka skidor. Det var jättekul och jag hoppade på en big air bag tror jag att det heter..
asså man tar massor med fart och så hoppar man på ett hopp och landar man på en jättestor kudde som är fylld av luft! haha det var jättekul!!


Sen på bussresan hem var det väldigt mycket flum för alla var nog väldigt trötta! ett tag så började typ alla att kasta godis och helt plötsligt får Rebecka en banan i huvet!!! Ahahahah!!

Kommentarer
Susanne

Åh så härligt det ser ut... låter som om ni hade jättekul!

2010-02-04 @ 11:32:14
URL: http://snyggastdesign.blogg.se/
Ena

Hej!



Jag undrar om du har gjort din design själv eller?

För den är jätte fin :):-)

2010-02-04 @ 13:14:52
URL: http://ciity.blogg.se/

Kommentera här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser den)

Vad heter din blogg?

Din kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback
RSS 2.0