Strömavbrott!!

Jag skulle posta det här inlägget igår men eftersom det var strömavbrott så tappade datorn internet-uppkopplingen så jag kunde inte göra det.! 



Nu sitter jag här framför datorn med levande ljus för det har nämligen blivit strömavbrott!!  Jag sitter här ensam hemma i mörkret för det är verkligen kolsvart både här inne och ute! :O

Det är väldigt jobbigt för jag kan inte titta på TV, inte laga mat, inte läsa , inte ens gå på toa för jag ser inget!!!
Och den här datorn har jääääättekort batteri-tid så den kommer stängas av om tio min!
Och då sitter jag här ensam i mörkret och vet inte vad jag ska ta mig till!!



hahaha jag tyckte väldigt synd om mig själv när jag skrev inlägget som ni kanske märker!! haha...

Kommentarer
Mikalkornelia

Excellent site. It was pleasant to me.

2011-03-28 @ 15:32:05
URL: http://mikalkornelia.blogfuture.com

Kommentera här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser den)

Vad heter din blogg?

Din kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback
RSS 2.0