Bröllopet

Hej! Igår var jag och mamma och kollade på bröllopet! Åååh vad det var fint! Vi stod i kungsträdgården uppe på en stenbänk där vi såg över alla huvuden på en storbildskärm där de visade hela vigseln.

Och det häftiga med att se det på en storbildskärm med hundratals andra människor var att alla gjorde ljudeffefkter! Som tillexempel när det sa JA inne i kyrkan så jublade hela kungsträdgården!
Och när Daniel torkade en tår på kinden när de hade satt på ringarna (som förövrigt jag och mamma har utsett till dagens gulligaste!) Så sa alla aaw!!
 

Sen stod vi kvar på vår lilla bänk för det var helt smockat av folk asså det var verkligen K-A-O-S! Då kom kortegen som vi tyvär inte såg jättemycket av.
Sen gick vi ner för att se när de vinkade från lejon backen, och då fick vi de absolut bästa platserna längst fram på kajen! Så vi såg jättebra plus att vi hade kikare! Jag tog massor av bilder!

Några bilder är tagna på en storbildsskärm och några är jätteinzomade därav den ganska dåliga kvaliten. Men jag vill ändå visa mina egna bilder istället för sånna som fotografer har tagit för det är det som är själva grejen, att det är jag som har tagit dem! :D




stolta föräldrar eller vad!?


Daniel och Carl-Philip


inne i kyrkan


aaaaw


GIFTA!

följande bilder är inte tagna på storbildskärmen :P


när vi satt på kajen flög 18 Jasplan i form av en pil förbi.


hela familjen! från vänster: Victoria, Daniel, Drottningen, Daniels pappa Olle, Daniels mamma Eva, Kungen





Kommentarer

Kommentera här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser den)

Vad heter din blogg?

Din kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback
RSS 2.0