lite saker

Hej! Hur har ni det hemma i Sverige? Själv har jag det vääldigt bra här i London! Mamma är på sin konferans så jag roar mig lite här uppe på hotellrummet.

Igår när vi hade checkat in på hotellet gick vi ut på stan för att shoppa lite. Först gick vi till Oxford street där vi konstigt nog inte hittade nåt bra :/ Sen åkte vi till Harrods och ett annat lyxigt shoppingcenter för att bara kolla på allt snyggt! Senvar vi i lite andra affärer också :P

en söt tröja med pärlor som knappar


ett vanligt vitt baslinne


en liten söt nyckelring ^^ Kan ni gissa var jag har köpt den?! :P


Jag ska köpa en väska som jag såg igår också! :D


Kommentarer

Kommentera här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser den)

Vad heter din blogg?

Din kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback
RSS 2.0