Hemma

Hej! Idag gick jag hem från skolan efter ha varit hos skolsyster. Det är nämligen så att igår på konståknigen ramlade jag och slog i hakan ordentligt i isen! Efter det hade jag jätteont i huvudet och kände mig trött och annat konsigt. Så det kan ha blivit en liten hjärnskakning!

Men idag då så skulle jag säga till om det blev värre, och det blev det. Jag fich ondare i nacken så skolsyster sa att jag skulle gå hem och vila.

Så jag åkte först hem till pappa för att hämta kameran.( för vad annars ska jag göra när jag är ensam hemma en hel dag?! Haha!)

Jag tog några bilder inne i badrummet som jag tyckte blev jättecoola!!











Jag har använt lång slutartid, ett mörkt badrum med spegel och en ficklampa!

 Visst blev det ganska häftigt?!

Kommentarer
D A N I E L A ♥

- kikar in allt bra?;-)

2010-03-08 @ 13:25:53
URL: http://danielas.se
Madde

Häftiga bilder =) Och jätte söt blogg btw.

Kram

2010-03-08 @ 13:32:17
URL: http://vinglasets.blogg.se/
Anonym

hur gjorde du så att det blev sådär??

2010-03-13 @ 20:48:39

Kommentera här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser den)

Vad heter din blogg?

Din kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback
RSS 2.0