Hos farmor!

Hej! Nu sitter jag här hemma hos farmor och tänkte slänga iväg ett snabbt inlägg.
Jag åkte tunnelbana till T-centralen där farmor skulle möta mig. Men när jag kom fram hitta jag inte henne förrän om 15 min! Haha då hade hon stått på fel perrong och väntat på mig! Hihi! Tur att vi hitta varadra tillslut!:)

Idag har vi sorterat hundratals gamla foton som hon har haft liggandes i en låda som vi sen ska sätta in i fotoalbum! Det var jobbigt men ändå roligt att kolla på alla foton :D

Nu ska vi koka kola! Ha det gött!♥ 

Kommentarer

Kommentera här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser den)

Vad heter din blogg?

Din kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback
RSS 2.0