Snart slut på sportlovet!!:(

Ja visst är det trist att sportlovet snart är slut!? Idag sov jag över hos farmor och sen kom pappa o hämta mig. Då åkte vi till barkarby. Jag köpte ett kamerastativ!! :D Det är jättebra och inte så tungt som många stativ är!

Sen åkte vi till dormy och kolla på allt möjligt men vi hittade inget :/  Nu när jag kom hem pröva jag mitt nya stativ och tog några bilder. Men när jag skulle kopiera över de till datan så råkade jag radera de istället!! :/
Haha klantiga Josefin!?




PS: jag skulle bara säga att rebecka ( beckisch.blogg.se ) kommer skriva mer imorgon för hon har varit på sitt landställe på åland! Så då kan ni gå in där och kolla! ;) <333 D.S

Kommentarer

Kommentera här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser den)

Vad heter din blogg?

Din kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback
RSS 2.0