Vi ska va med i tv!

Vår klass (6D) ska vara med i en TV-serie! Den handlar om några ungdomar som får bo i ett eget hus tillsammans och klara sig själva. De måste också jobba, och ett av de jobben är att vara lärare för en dag. Och den klassen de ska undervisa är vår klass!! :D Visst låter det skojigt?!

Så den 22/3 tror jag det var så kommer det vara filmkameror som filmar oss hela dagen! Gaah tänk om man gör nåt jättekonstigt så kommer det med i TV?! Haha!


ja,jag vet att bilden är suddig. Men jag gillar den ändå :)


Kommentarer

Kommentera här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser den)

Vad heter din blogg?

Din kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback
RSS 2.0