Shopping

Heej! Idag åkte jag o mamma till stan en snabbis för att köpa ett par skor till mig. För mina älskade blommiga skor har tyvär gått sönder! :(

Men jag hittade två par jättesnygga skor:


Gladiator-sandaler (eller som mamma säger jesus-sandaler! haha :D)


Skitsnygga converse ! Som jag förövrigt är förälskad i !! <3

Sen hittade vi ett par leggins med ränder längst ner också.




Och dagens stoora händelse var att jag såg blondinbella på H&M!! :O Jag hann tyvär inte ta nån bild med henne :(

Kommentarer
Anonym

Båda skorna var SKIT snygga! avis :bigeyes:

Coolt att du såg blondinbella ;-)

Pusssssss :love:

2010-05-13 @ 21:48:57
photos by rebecka

Skitsnygga converse alltså :D

2010-05-14 @ 12:11:05
URL: http://photosbyrebecka.blogg.se/
Mamma

Jesus-sandaler(inte skor) sa man förra gången dessa var inne!:-d

2010-05-15 @ 10:42:54
Nissevalpen

Jätte fina converse! Verkligen super fina! :) //Nissevalpen

2010-05-23 @ 21:14:05
URL: http://nissevalpen.blogg.se/
Anonym

snygga converse.. var köpt??:-O

2010-05-24 @ 17:43:53

Kommentera här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser den)

Vad heter din blogg?

Din kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback
RSS 2.0