slöar

Hej! Nu ligger jag i soffan med datan i knät och lyssnar på musik. Slöar bara helt enkelt!
Jag har jätteont både i halsen och huvudet så jag skippade golfträningen idag :(

Juste jag spelade en tävling i söndags och jag vann min match! Man spelade mot en annan person och jag låg under hela tiden förutom när det var ett hål kvar då låg vi lika och så vann jag det hålet! Så då vann jag hela matchen trots att det regna och blåste hela tiden.


(bild från fotokursen på sportlovet. Sitter på pappas data så jag har inga andra bilder.)

Kommentarer

Kommentera här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser den)

Vad heter din blogg?

Din kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback
RSS 2.0