svaren på frågestunden

Vem är din idol?

Svar: hmm svår fråga... jag vet faktiskt inte riktigt! :P

Vad fick dig att börja blogga?

Svar: Jag upptäckte blondinbellas blogg och alla mina kompisar började blogga och då gjorde jag också det :)

Hur mycket får du i månadspeng?

Svar: 300

Vad är det pinsammaste du gjort?

Svar: Haha det måste ha varit när jag spelade golf med min kompis och hennes mamma. Det var ganska blött ute och jag skulle göra en övningssving och då slår jag upp massa jord och gräs RAKT i mammans ansikte!! Jag trodde jag skulle döö av pinsamhet!

Vad heter din bästa kompis?

Svar: Rebecka <3

Är det inte svårt att göra designer i photoshop?

Svar: Nej inte så jätte om man vet hur man gör ;)

Din största dröm?

Svar: Att vara äckligt rik!! =D


sådärja! Inte så många frågor men det var flera som ställde samma, men några iallfall ;)

Kommentarer
mamma

Vad vill du arbeta med när du blir vuxen?:cool:

2010-09-24 @ 14:38:41
faanny

hej who are you? :D

2010-09-24 @ 22:35:48
URL: http://faannypersson.blogg.se/
Anonym

Åh josefin skoja inte vad jag älskar dig header! Galet snygg asså :-d

2010-09-25 @ 10:29:26
johanna & lana

Nu är finalisterna ute, titta in på vår blogg och kolla om du är en av de!

Klicka här: http://johannesoilir.blogg.se/2010/september/utkast-sept-25-2010.html#comment

(Denna kommentar är bara skickad till de som anmält sig)

Kram Johanna & Lana

2010-09-25 @ 14:50:15
URL: http://johannesoilir.blogg.se/

Kommentera här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser den)

Vad heter din blogg?

Din kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback
RSS 2.0