"DAGENS TIPS"

Hahah rubriken låter lite konstig men man kan säga att det är ett litet tips! ;)
Den här grejen köpte jag innan vi åkte till Portugal och det är alltså en "förgrenare" som det så fint heter, och det är en grej som man sätter in i tillexempel sin ipod, dator, mobil mm. Och då finns det lixom två uttag att sätta in sina hörlurar i. Haha väldigt svårt att förklara men det är helt enkelt en grej som gör att man kan ha två hörlurar i samma "apparat".

Jättebra! Jag köpte den för att jag o Sara skulle titta på The Vampire Diaries i datan på planet tillsammans. Jag köte den på Tekninkmagasinet för 69:-

Kommentarer

Kommentera här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser den)

Vad heter din blogg?

Din kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback
RSS 2.0