Påsklov

Hej! Nu har jag Påsklov, eller egentligen inte men jag är ledig imorgon och på fredag för vi åker till Skåne imorgon på golfläger! TAGGA! Ska bli jätteroligt, men ett problem är att jag har ju ont i ryggen och det är inte riktigt bra än.. men men jag får stå ut ;)
Vi ska vara där till onsdag och då ska jag åka tåg själv direkt från Skåne till Göteborg och hälsa på mormor och vara där de sista dagarna på lovet. Så ja så ser mitt lov ut!
i brist på bilder så får ni denna lite muppiga bild på mig när jag gör detta hjärta i sanden i Portugal ↓


Kommentarer
daphna

Åh... gå i shooorts haha!

2011-04-14 @ 18:31:03
URL: http://daphna.blogg.se/

Kommentera här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser den)

Vad heter din blogg?

Din kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback
RSS 2.0