SHOPPAT

Helloo i'm back! Jag hade en UNDERBAR vecka i Portugal förra veckan! Jag ska göra ett inlägg med massa bilder förhoppningsvis lite senare idag!

Igår sov jag över hos Rebecka och hade det jättemys! Vi såg på baksmällan och den var riktigt rolig! :D
Idag så har vi studiedag så jag har varit med Vendela och handlat lite i stan:
blus från JC 299:-

tröja från H&M 149:-

(oj, såg nu att bilderna var lite suddiga O.o)
Jag hittade också ett par jättesnygga ljusa jeans på JC som jag har varit på jakt efter väldigt länge, men jag hade inte tillräckligt med pengar så jag ska troligtvis åka dit och köpa de efter min tennis på söndag. :)

Kommentarer
Isabella

Fina saker! :love:

2011-04-01 @ 20:40:38
URL: http://itisissa.blogg.se/
daphna

Den sista tröjan har ju jag också fast i vit :)

2011-04-01 @ 20:42:45
URL: http://daphna.blogg.se/

Kommentera här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser den)

Vad heter din blogg?

Din kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback
RSS 2.0