UTSLAG

Heej! Har precis kommit hem från doktorn! Japp det var nämligen såhär att jag var med Rebecka en liten stund efter skolan när hon märker att jag har röda utslag i hela ansiktet! :O
Så jag åkte hem och mötte mamma och nu har vi varit hos doktorn. Hon visste inte riktigt vad det var, hon sa att det kunde vara nässelutslag(?), det kunde vara en allergisk shock. Men nu mår jag bättre iallfall, även fast jag känner mig lite konstig.
gillar inte att lägga upp för många webcam bilder men ni får leva med det nu när jag är sjuuk hehe!

Kommentarer
Lisa-Mari

Ohno stackars dig! Hoppas du mår bättre tills imorgon<3

2011-03-07 @ 21:44:53
URL: http://lisaamari.blogg.se/
daphna

Vad läskigt! :O

2011-03-07 @ 22:11:15
URL: http://daphna.blogg.se/

Kommentera här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser den)

Vad heter din blogg?

Din kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback
RSS 2.0