VALBORG

Jag hade en jättemysig valborg igår! Kortfattat så var jag med Rebecka, Hedda, Elvira, Axel, Anton, Elin, Sara, Emma, Niki, Emma, Linn och Lili hemma hos Linn och grilla. Väldigt mys! Men innan dess hade vi även varit på bosön och på broberget där vi träffa Lisa-Mari och Isabella.

Haha kände att det här inlägget bara blev att jag rabbla upp massa namn men jag orkar inte skriva ordagrant vad vi gjorde hela kvällen! ;)
Har tyvär inga egna bilder så ni får gå in på Linns blogg om ni vill se! Ni får istället en solnedgång från vår balkong!

Kommentarer
natalie [foto]

mysig bild :)

2011-05-19 @ 15:49:03
URL: http://natalien.webblogg.se/

Kommentera här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser den)

Vad heter din blogg?

Din kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback
RSS 2.0