Förlåååååt

Hej hörni! Asså jag tänkte verkligen blogga ikväll och lägga upp massa bilder på vad jag köpt osv. men när jag skulle fota allt så hade det redan blivit mörkt och då blev det inget fint ljus på kläderna och då ser de fula ut! haha förstår ni mitt problem eller?!
Men imorgon om det är ljust när jag kommer hem och ska fota så looovar jag att lägga upp bilderna! ;)
Jag fick sån väldig blogglust helt plötsligt! :D Visst är det bra?! Så förvänta er lite bloggning här i fortsättningen!
en bild kan ni få från Barcelona iallafall! Fick bli min nya profilbild på Facebook, kände för lite variation! ;)

Kommentarer

Kommentera här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser den)

Vad heter din blogg?

Din kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback
RSS 2.0